Interaktívne kiosky ako jeden z nástrojov posilnenia vernosti zákazníkov

021-1-orig

Starostlivosti o existujúcich zákazníkov sa venuje takmer každá moderná obchodná spoločnosť. Dnes sú jej neoddeliteľnou súčasťou aj vernostné programy pre stálych zákazníkov.

Väčšina prevádzkovateľov svoj vernostný program sprístupňuje na internetových stránkach a na pokladniach. Výnimkou nebola ani spoločnosť Globus so sieťou 15 hypermarketov. Globus však chcel svojim zákazníkom umožniť pohodlnejší prístup do programu, a docieliť tak aj jeho masívnejšie využitie.

Globus sa ako prvý hypermarketový reťazec v ČR rozhodol sprístupniť svoj Bonus Program zákazníkom priamo na predajni a dať im možnosť vytlačiť si zľavové vouchery, ktoré nakupujúci môžu hneď uplatniť.

Najvhodnejším riešením tohto zámeru bolo zvoliť interaktívne kiosky s neustálym prístupom do vernostného programu v každom z hypermarketov v ČR.

Jadrom kioskov je systém Ki-Wi Kiosk, ktorý zariadenie prepája s vlastnou aplikáciou a zároveň vzdialene monitoruje prevádzku kioskov, čítačiek čiarových kódov a tlačiarní. Integráciu aplikácie vernostného programu Globus Bonus, ktorý vytvorila marketingová agentúra Wunderman, zastrešil softwarový integrátor Unicorn.

Kiosky oceňujú nielen samotní zákazníci. IT oddelenie Globusu víta komplexný prehľad o stave zariadenia a automaticky generované upozornenia v prípade nutnosti technickej asistencie. Marketing využíva možnosť jednoduchej vzdialenej správy propagačných textov, ktoré sa na kioskoch zobrazujú v dobe, kedy nie sú aktívne využívané.

Vďaka interaktívnym kioskom s vernostnou aplikáciou sú zákazníci Globusu odmenení za svoju loajalitu a časté nákupy priamo v predajni a Globus tým jasne demonštroval, že si vernosť svojich zákazníkov váži.

Naspäť na výpis noviniek

Hore