Meníme servisné podmienky

Vážení klienti, od 1.3.2020 meníme podmienky a ceny servisu, pretože rozširujeme ponuku služieb a posúvame ju na vyššiu úroveň. Naše služby budú pre zmluvných klientov lacnejšie rýchlejšie a komplexnejšie. Nenechajte veci náhode a uzatvorte si u nás servisnú zmluvu so zárukami. Ak to zvládnete do konca februára, ušetríte za servis viac ako 44% oproti novým sadzbám!

Zmluva sa skladá zo 4 služieb:

  1. Bežný servis – servis hardwaru aj softwaru v novo definovaných úrovniach ECO, PROFI, VIP, ktoré ponúkame len v kombinácii s Maintenance.
  2. Maintenance – pravidelné automatické aktualizácie softwaru pre väčšiu bezpečnosť a výkonnosť
  3. Profylaxia – pravidelné vyčistenie vnútorných častí hardwaru, preventívna kontrola a funkčná skúška
  4. Vzdialená správa – pre správu aj monitoring zariadenia a jeho zobrazovaného obsahu

Základom je podľa nás kombinácia Bežného servisu vo voliteľnom perametry (ECO, PROFI, VIP) a Maintenance, pretože:

  • ušetríte na servisných zásahoch po celý rok
  • postaráme sa Vám o opravu hardwaru aj softwaru s garanciou termínu
  • aktualizácie a nové funkcie už nemusíte dokupovať separátne
  • inštalácia aktualizácie je bez starostí

Prečo by ste si mali zmluvu uzavrieť?

Zákazníci s uzavrenou servisnou zmluvou majú výhodnejšie ceny servisu, ich požiadavky riešime prednostne a celý servisný zásah je rýchlejší, vďaka aktualizácii softwaru a pravidelnému servisu. Klienti bez uzavrenej servisnej zmluvy budú mať vyššie ceny servisu a vystavujú sa riziku predĺženého servisného zásahu až jeho odmietnutí. 

Rozhodnite sa pre jednoduchší život s čistou hlavou vďaka novej servisnej zmluve.

Ak by ste mali ďalšie otázky alebo by ste sa chceli poradiť s výberom parametrov zmluvy, neváhajte sa na nás obrátiť.

Naspäť na výpis noviniek

Hore