Zákazníci TESCOMA si púšťajú videá k produktom priamo na predajni

Obchodnou sieťou najväčšieho českého predajcu kuchynských potrieb TESCOMA prejdú denne tisícky zákazníkov. Tí sa tu už od roku 2010 pravidelne stretávajú s Digital Signage riešením od Ki-Wi Digital. TESCOMA využíva digitálne obrazovky nielen na prezentáciu reklamných a produktových spotov, ale tiež na predstavenie výhod jednotlivých výrobkov neobvyklou formou. Vďaka napojeniu obrazovky na čítačku čiarových kódov stačí naskenovať kód kuchynského náradia, ktoré práve držíte v ruke, a samo sa spustí video s podrobnými informáciami o tomto produkte. Prečo sa TESCOMA rozhodla zaviesť riešenie práve od Ki-Wi a čo jej prináša?

O krok pred konkurenciou

Pomocou obrazoviek napojených na čítačky čiarových kódov TESCOMA ukazuje nakupujúcim, ako daný produkt funguje a ako ho môžu využiť aj vo svojej kuchyni. Novú zbraň tak do rúk dostal aj personál na predajni, ktorý môže oveľa jednoduchšie a presvedčivejšie prezentovať výhody konkrétneho kuchynského náčinia zákazníkovi.

„Šlo nám o zavedenie moderného spôsobu podpory predaja. Do tej doby sme nič takého nepoužívali. Chceli sme prezentáciu na našich predajniach povzniesť na novú úroveň, pomocou ktorej by sme sa odlíšili od konkurencie,” vysvetľuje Michal Robek, IT riaditeľ TESCOMA.

Riešenie na mieru

Požiadavky TESCOMA na nové Digital Signage riešenie boli jasné: „Hľadali sme spoľahlivý nástroj, ktorým by sme mohli ovládať obrazovky na všetkých predajniach. Vzdialene a z jedného miesta,” opisuje Michal Robek.

Do užšieho výberu sa dostali dva systémy. „Ki-Wi sme si vybrali, pretože ho bolo možné prispôsobiť na mieru našim požiadavkám. Konkurenčné riešenie bolo v podstate krabicové a nedalo sa meniť,” dodáva dôvody Michal Robek.

Za 2 mesiace hotovo

Implementácia, na ktorej sa na strane TESCOMA podieľalo predovšetkým IT oddelenie, bola rýchla a prebehla bez väčších komplikácií. „Necelé dva mesiace po oslovení Ki-Wi sme už inštalovali prvé obrazovky na predajniach,” upresňuje Robek, ktorého tím sa o bezproblémový chod systému stará dodnes.

Funkcie systému Ki-Wi ale plne využíva a oceňuje predovšetkým oddelenie marketingu, ktoré pre obrazovky pripravuje a riadi digitálny obsah.

Správna voľba

Podľa Jana Podhorného, marketingového riaditeľa TESCOMA, si zákazníci kombináciu obrazoviek a čítačiek čiarových kódov chvália. „Navyše sme vďaka nim zaznamenali úsporu nákladov na vzdelávanie ako obchodných asistentov, tak aj nakupujúcich,” doplňuje.

„Riešenie od Ki-Wi by sme odporučili aj ďalším firmám. Je stabilné a otvorené novým nápadom a trendom. Páči sa mi, že sa Ki-Wi neustále vyvíja a systém tak “nestarne”. Naša investícia je vďaka tomu živá a ak by sme potrebovali pridať nové funkčnosti, táto platforma nám to umožní,” uzatvára Michal Robek.

Riešenie pre TESCOMA využíva tieto Ki-Wi produkty: Ki-Wi Player, Ki-Wi Server

Hore